mandag den 22. marts 2010

første dag og anden dag med familien :D

først da jeg kom ind måtte jeg lige vise hvor danmark var osv. og hvad min far lavede og hvor gammel min morfar var ?? og hvor de boede osv. :) og så kunne jeg prøve massagestolen :P jordens bedste opfindelse!!! :D og de er meget populære hernede :)



så spurgte de hvad jeg helst ville have til aftensmad, af typisk japansk mad :D og det blev sushi :) så på sushi restouranter i japan kommer maden ud på disse små bånd, pisse smart og meget kort ventetid :P

her er et af menukortene :D



her er tjeneren :) hvor du bestiller det mad du gerne vil have :)




fordi det er uhøfligt ikke at spise hver eneste lille krumme, er det mulig at lave dette oprydningssyrtem :) pisse smart japaner tænkning :P





dette er et billede af min okasan (mor ) og hendes søster (akemi - san)
akemi er ude til venstre og okasan til højre :)



her er et billede af otosans (fars) nye hybrid bil motor, som han tog mig med ud og købe anden dag :)















her er et billede fra en park i osaka, de der bænke sidder folk seriøst på :O ??!! de er nok ca. 10 cm over jorden :/ det eneste de hjælpe er sq da at mann ikke får en beskidt røv af at sidde ned ?? :)









her er et billede af puchi-chan, familiens hund. det hvide i kan se er en hvid trøje, hundetrøjer er MEGET populære hernede ?? :D























her underviser okasan mig i hiragana (japansk alfabet)











her er et billede af puchi - chan i vores stue :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar