fredag den 5. november 2010

skatebording, forlystelsespark, fiske ting og farvel til Tatsushi i lufthavnen

 fyrværkeri
 en viking,      og en statue af en viking :P
 Tatsushi og jeg :)
 den fedeste forlystelse ever!!
 min generte værtsmor og hendes søster (Akemi)
 jeg har fundet lego i et storcenter i Japan
 og duplo
 lego og den Japanske wannabe lego
 Ohsumi og Emi

 der kom lige en delfin :P

 det fedeste dyr i verden






 crimerider, vi ku blive arresteret for at ha fyrværkeri i Japan ;)






 en pisse sjov fyr !

 Eirik og hans drømme hummer
 maskiner, hvor du ka leje bowlingsko

 der står "danish" der i midten



 farvel Tatsushi!








 fantastisk, det eneste billede de tog af mig køre, var da jeg faldt..  :P
 det nye skateboard :P
min værtsmor er begyndt at ryge igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar