mandag den 3. maj 2010

fisketur, bortennis og indkøbstur


den første dag med 25 grader og jeg er rød :(


det var hvad jeg fik ud af, at prøve og hente vand selv :)


min bror og mig :)


ude at spise BBQ



den søde lille hund familien har

her sidder jeg inde i bilen, på grund af solen. ps. jeg sad i den bil i 4 timer :)

her får jeg så tiden til at gå, ved at tage billeder af alt muligt :)



dagen eneste fangst :) (den er nok 6 cm lang)





min bror fangede fisken

otousan fangede i alt tre søstjerner

her sover okasan med hunden i bilen



den japanske udgave af sluch ice

den japanske sluch ice bil :)



et billede af kværnen, som laver sluch ice :)


fiske stedet




en af otousans søstjerner




frokost

hunden, som drikker af et glas :)



de japanske regnorme har tentakler :O ???











ulækkert

i japan fisker de også med rejer :)




hunde kan godt lide rejerne :P


så uskyldig, den spiste næsten alle rejerne :P


mig, da jeg stadig har min dejlige hvide farve :(

det første fiskested


forberedelse til fisketuren


så seriøse er vi :)

fiske forberedelse

japansk isbar

isbar

et tog der larmer af lort!!! inde midt i et storcenter :(



de hænger der på grund af børnenes dag 5/5

ude at finde sko til min bror



jordens fedeste hat :P

prøverummene


hatte

gap butik-kæden



min area-rep og hans assistent



de er virkelig imod folk der forlader skolen tideligt hernede :/ sådan fire skulle jeg klatre over, den dag jeg skulle i banken for at få mine penge igen :(

en matematik time


her er min bror efter jeg har slået ham i 7 gang i træk i bordtennis :) (man slår taberen i hovedet med et smølfespark) ps. scoren er nu 18 / 0 og jeg er ubesejret :D


skolen bibliotek


hiragana alfabetet


en huske blok med noter okasan lavede til mig efter min tur til namba :) jeg kom uheldigvs til at tage til Namba (endestationen ) den første gang jeg skulle tage toget selv :( det tog tre timer at komme hjem, og jeg aner ikke hvordan jeg gjorde det, for skiltene er skrevet i kanjiså jeg kan ikke læse nogen af dem :(


blokken



bibliotek
mig der stryger min skorte jeg SKAL ha på i skole HVER dag :)










kinesisk mad i japan
smager godt :)

WTF (world Taekwondo Federation )

udsikten fra et af de toge jeg tog hjem fra Namba :(

han sover tungt

de næste billeder er taget i toget på vej hjem fra Namba :)









jeg elsker dette tog, fordi de skriver navne´ne på engelsk og japansk på den skærm :D

en fra skolen, som er syg med en bass

luft guitar ???
den anden udvekslingsstudent fra kina og mig :)

PS. min bror har tabt 18 gange og fået 18 af dem her i træk !!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar