fredag den 16. juli 2010

hjemmebesøg, poker og frikvarter :)

denne her MEGA bygning er biografen i Namba :D og den er AWESOME :P
dette her er et ret dårligt billede, men man kan da se hvad der sker :) alle mennesker går i venstre side af gågaden :D
denne her elevator går direkte til billetsalget for biografen :P
dette her er indgangen til en restaurant. 
 japan består drager, drager og flere drager :)
et hotel et sted i Namba :)
man kan ikke se det på billedet, men det er en fed bil, den er bare ekstremt lille ?? :P
den første bar reklame jeg har kunnet finde i japan ?? :O
hvorfor skriver de overskriften på engelsk ?? der er jo ikke nogen englændere der forstår katagana ?? :/


en cola, blandet med vodka, som "otousan" godt kan li :)
en statue udenfor stationen et eller andet sted :)
en mand, som seriøst går som om han har skidt i bukserne :D
her spiller vi fodbold :)
så fandt jeg også ud af, at når de sige "Nike" i japan, så er det kort for "Nice Keeper" :P
min værtsbror :)
den mindste forstår ikke fodbold, hver gang vi spillede bolden til ham, så tog han den og løb :P
her spiser vi BBQ :)
ham her elsker sit camera :)
familien, som vi er på besøg veds hund :)
det er deres religion, at bede til deres forfædre, så de har et skab kun til det :)


det er forbudt at stå på bordet, det er noget med faderens ryg og bordet er et, så du træder på faderen, hvis du træder på bordet ? :/
her spiller vi poker :P og jeg vinder STOR :D
min værtsbrors penge after spillet :)
mine penge efter spillet :D
min families bede ting :)
nogle billeder fra mit spisefrikvarter :)
yuuya og yuuki :)

yuuki :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar