onsdag den 21. juli 2010

koyasan :) del 1 :P

koyasan, et stort bjerg, hvor nogle munke byggede en hel by engang for længe siden. legenden siger at en kriger, som havde set "lyset" i den buddhiske tro, kastede sit sværd fra kinas kyst, mod japan. for at finde stedet at bygge hans by. og sværdet "landede" i et træ på dette bjerg.... :)
det er ihvertfald hvad japanerne siger :P
buddha
endnu en buddha
de her munke stod bare her og sagde oooooeeeeooooooeeeee i laaaang tid, så bukkede de og gik ?? :P


dette her skulle være træet, hvor sværdet landede i ?? :S








her er et billede af mig, Risan og den familie, som tog os med til Koyasan :)
'
det er seriøst et tempel, som man kan bo i, som jeg trækker rundt. :D
eller jeg prøver da på det :P

hernede er der ingen kære mor, der er en trappe indgang foran det hus, som er bygget om til et WC....
og det er vildt smådt :P

en restaurant, som sælger madkasser, som man så spiser inde i restauranten :)
de forskellige madkasse ?? :D

den største kirkegård jeg i mit liv har set, det tog næste en time at gå igennem den :)






dem med tøj på, er babyer som er døde. så giver forældrene stenene tøj på for at deres barn ikke skal fryse ?? :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar